the way you look should be a sin, you my sensation

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

siema siema siema, na początek mam dla was dwie wiadomości - dobrą i złą. zacznę od bardzo przykrego faktu jakim jest zbliżający się koszmar każdego ucznia, panie i panowie, jutro Poniedziałek :< pocieszające jest jednak to, że już od wtorku mamy WOLNE! dziękujemy drodzy trzecioklasiści i życzymy powodzenia na testach :D Tym optymistycznym akcentem rozpoczynam dzisiejszą notkę, a stylizacja którą pragnę wam zaprezentować, jest równie pozytywna i zakręcona, jak nadchodzące wielkimi krokami, majowe dni ;)


W ostatnim czasie, modowym hitem wśród nastolatków okazały się trampki marki VANS. Swoją popularność zawdzięczają swojej prostocie oraz wygodzie podczas codziennych szaleństw na rowerach, deskach i bmx'ach. Obecnie 'vansy' są ikonką modnego obuwia, wysokiej jakości. Za pewne każdy z was, przeglądając facebooka, natrafił na tzw 'fanpag'e' promujące opisywane trampki, o chwytliwych nazwach : 'vansy, lansy i romansy', 'vansy dupy i zakupy', 'vansy, dupeczki, fajne mordeczki', 'vansy, grzywki i używki' itd. Niestety w Polsce mamy jedynie dwa markowe sklepy firmy Vans, znajdują się one w Łodzi oraz w Warszawie. Na pocieszenie mogę zdradzić wam, że trampki są również dostępne w  sklepach firmy Heavy Duty. Ja również uległam czarowi popularnych butów, a swoją ukochaną parę zdobyłam przez internet. Zamówiłam je ze strony 'ebuty', przyszły w przeciągu trzech dni od złożenia zamówienia, więc mogę z czystym sumieniem gorąco polecić wyżej wymieniony sklep online.



Buty nie prezentują się już tak idealnie jak po wyciągnięciu z pudełka, ale wciąż zachwycają ;)


Prezentowany przeze mnie ubiór idealnie określa zwrot zawarty w adresie naszego bloga, po prostu - urbain finesse, czyli miejska delikatność.


Koszulka z nadrukiem została zakupiona przeze mnie w zeszłym roku, jednak i w tym sezonie sprawdza się świetnie w zestawieniu z uniwersalnym, szarym sweterkiem.


Moje ostatnie modowe odkrycie - bandamki i opaski. Prezentowana przeze mnie opaska jest bardzo plastyczna, można modelować ją na różne sposoby i tworzyć z nią ciekawe stylizacje.


Oryginalne połączenie, rewelacyjny efekt :D


Jasne dżinsy - obowiązkowy element garderoby każdej z was!

Opaska - Pull & Bear
Sweterek -  Jackpot
Top - Zara
Dżinsy - H&M
Buty - Vans



Na dzisiaj to wszystko, przed nami szaaalony tydzień, dobranoc misiaki :*


xoxo, Sophie


0 komentarze: